Loading... Please wait...

Expéditions et Retours / Shipping & Returns

%%Panel.%%

Expéditions et politiques de retour :  

Nous acceptons les retours de marchandises non lavées et non portées dans un délai de 14 jours suivant la réception. Les vêtements seront échangés, remboursés ou crédités (sur le mode de paiement initial). Le coût de la  livraison n’est pas remboursable et le coût de retour des marchandises sont sous la responsabilité de l’expéditeur.

 Avant tous retours, vous devez communiquez avec nous pour obtenir un numéro de retour:  info@qsd.ca ou appelez-nous au 1-866-528-4655.

 

 

Garantie de 6 mois - Compression Garantie

 La compression calibrée des vêtements EC3D est mesurée et testée sur une base régulière. Les résultats de nos études nous permettent de vous offrir une garantie totale sur la compression nécessaire pour répondre aux objectifs de performance ciblés.

 

Conseils pratiques

Pour éviter tout désagrément, prenez soin de votre vêtement Angel Care. Évitez l'usure prématurée du tissu résultant de frottement contre équipements mis sur le vêtement. Assurez-vous également que les éléments; Velcro ou agrafes, sont fermés avant de les laver ou de ranger le vêtement, sinon vous pourriez endommager le tissu.

Étant donné le degré de compression de nos vêtements, nous vous conseillons de les mettre avec soin. Gardez vos ongles courts, et évitez de tirer sur les coutures lorsque vous les enfilez. 

Encore une fois, merci de votre confiance.  

 

Shipping & returns policy

We accept returns on unworn & unwashed garments withing 14 days following the reception of your garment. The item will be exchange, credited or refund (on initial payment method). Shipping fees are not refundable and the return of the product is under the customer's responsability.

6 MONTHS – GUARANTEED COMPRESSION

The calibrated compression of EC3D garments is measured and tested on a regular basis. The results of our studies allow us to offer you a full guarantee on the compression required to meet targeted performance. If you feel that your garment no longer provides adequate compression, contact us within the required timeframe to discuss the possibility of replacing it.

TO ARRANGE THE RETURN OF A PRODUCT

Contact our Customer Service team by email at info@qsd.ca, or by telephone at 1 866 528-4655. If you obtained your AngelCare garment from one of our retailers, you must arrange the return with that retailer.

PRACTICAL TIPS

To avoid any inconvenience, take care of your AngelCare garment. Avoid premature fabric wear resulting from rubbing against equipment placed over the garment. Also ensure that the Hook & Eye elements are closed before washing or storing the garment, otherwise you could damage the fabric.

Given our garments degree of compression, we advise you to put them on with care. Keep your nails short and well filed, and avoid pulling on the seams when donning them. 


 

Newsletter